onsdag, februari 11, 2009

Snabbvisit

Syrran och hennes Kristian åkte för en liten stund sen vidare upp mot Haparanda. Dom har varit till Stockholm, Kristian har köpt en bil där och dom åkte här förbi och åt en sen middag. Dom kommer vara hemma först vid 6-tiden. Huga! Hade jag aldrig orkat med själv..!
Det var kul att träffa henne, även om det bara var för en liten stund och vi ses ju snart igen. :)

Ska faktiskt lägga mig alldeles strax (ovanligt tidigt för mig) och lyssna vidare på Twiligt, inte så mycket kvar nu. Ska up tidigt imorgon och sen imorgon kväll åker saxokam-gänget till Vemdalen. Har en tvättid att sköta mellan 11-15 och ska packa, men jag ska börja med att få alla porer tömda på skit kl 8.30. Sweeeet! Skönt sätt att börja dagen. ;)

Vi hörs imorgon igen alla mina vänner. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar