tisdag, februari 10, 2009

Kreativ

Idag har jag hälsat på Emelie på salongen. Hon hjälpte mig med luggen så jag kan se igen och dessutom klippte hon bort alla kluvna topparna i löshåret när hon ändå hade saxen framme. Tack gumman! :D
Jag hjälpte henne med en annan grej. Det har varit så kul att få vara lite kreativ ett par dagar! Vad kan jag gjort kan jag inte avslöja än, men det kommer sen då allt är klart. Det blev mycket bra iaf! ;)

Snart ska jag iväg och hälsa på Sara som fyller år på fredag, men eftersom jag är borta då så tar vi det nu. :) Det ska bli så kul, vi lyckas inte sammanstråla så ofta annars.

En grej till som jag gjorde idag, jag fixade körkortsfotot. Äntligen! Visst, det var väl inte det bästa men det duger. BETYDLIGT bättre än mitt nuvarande...

Ska hjälpa maken med middagen nu. Later!

3 kommentarer:

  1. Vad du har hunnit med mycket de sista veckorna!! Ska till frissan den 20:de och funderar ocksa pa lugg, vad tycker du? Jag ar sa impad av din lugg!

    SvaraRadera
  2. Joo, och det har att ha ditt eget rum for alla dina saker....jag kan se dig som en 60-aring, sitta dar, med dina katter och bara titta pa dina favoritprylar.....och VAGRA komma ut!! ;)

    SvaraRadera
  3. Följer du med mig till Köpenhamn i slutet på april? Eller har du någon långtbortistan semester på G :D

    SvaraRadera