tisdag, februari 24, 2009

Oscarsgalan

Missade Oscarsgalan då den gick på söndagsnatten och passade på att se sammandraget ikväll. Det var faktiskt riktigt underhållande, och lättrörd som jag är föll några tårar då och då. ;)

Maken skickade tidigare ett klipp som inte kom med i sammandraget och jag undrar varför?! Ben Stiller immiterar Joaquin Phoenix då han var gäst i Letterman - hur bra som helst! :D
Måste lägga in det klippet hit!



Om du missat intervjunLetterman så kan du se den nedan.
Förslag! Om du missat det, se den innan du kollar in Ben Stiller ovan. ;)



Ben Stiller är klockren och Natalie Portman är hur vacker som helst! :)
God natt!

1 kommentar:

  1. Hur bra som helst!! Det hade jag missat, men jag sag Letterman showen. Sag ocksa dina hunkar ;), jag hade ju tankt att kommentera for lange sedan nar du skrev om Leary, inte undra pa att du gillar honom, for Daniel ar sa lik honom (eller ar det tvart om).

    SvaraRadera