söndag, februari 01, 2009

Righteous Kill & Birsta shopping



Resultatet från turen till Birsta ser ni ovan. Ej i bild; EverClean-kattsand, tre garnnystan (svart, vit och turkos) och en virknål.

Jag fick en present idag! :D Dessa superfina läckra hörlurarna "Lowrider" från Skullcandy köpte Mannen till mig. Super fina och kanon bra ljud! Sweet!
Kanske fick jag dom för att vi imorgon firar 9½ år tillsammans, eller kanske bara för att jag är så go och snäll? ;)

Vi kom även hem med väggklockan "Testbild" som vi tänkt hänga upp i köket, men nu tror jag vi har ändrat oss och ska hänga upp den i TV-rummet. Passande va? ;) Den kom in till Mio samtidigt som det nya glaset till TV-bänken gjorde. Nu väntar vi bara på den nya lampskärmen till vardagsrummet.

Telias nya variant av Kobra fick vi för en billig peng på MediaMarkt. Den har D spanat på ett tag och ville slå till nu, vilket vi alltså gjorde. :) Den passar inte riktigt in i hallen, skär sig med färgerna på väggen, men vi tänker lite mer långsiktigt. Det ska vara vita väggar i vår nästa hall och då kommer den passa jätte fint in där. :)

Nu ska jag sätta igång med mitt lilla virkprojekt. Får se hur det går... Elli, jag lovar du får veta vad det är - sen. OM det är något att visa upp. ;)

Det blev en super god salami & brie sallad till middag idag, finns kvar till lunchlåda imorgon också. Mumma!
Efter det tittade vi på film, Righteous Kill med veteranerna Robert De Niro och Al Pacino. Klart sevärd film och vi tyckte den var riktigt bra. :)

Hörs imorgon igen, fanz!
"Fanz" - in deed, taget från Hanapee *hehehe*
Jag inbillar mig att jag har sådana. *HA!*

2 kommentarer:

  1. PRECIS vad vi tankte!! mailar uppgifterna snart.
    nu aker vi till surfers.

    SvaraRadera