torsdag, februari 19, 2009

TV-hunkar

Idag har jag faktiskt varit lite produktiv; jag har tvättat kläder, hämtat ut mitt nya körkort(!) och lite andra försändelser, shoppat på IKEA och varit till MediaMarkt och fått utbytt mina trasiga hörlurar. Har även städat lite snabbt och lagat en kanonmiddag. Det var betydligt mer än jag gjorde igår. ;)

Har precis sett gårdages avsnitt av Grey's Anatomy. Undrar hur det ska gå med Denny Duquette (Jeffrey Dean Morgan), vad är grejen? Detta fick mina tankar att vandra vidare... Jeffrey Dean Morgan är definitivt en av TV-seriernas hunkar! ;)

Här är några hunkar som syns i TV-rutan:

1. Denis Leary, Rescue Me 2. Jeffrey Dean Morgan, Grey's Anatomy 3. Colin Ferguson, Eureka

4. Jared Padalecki & Jensen Ackles, Supernatural 5. Simon Baker, The Mentalist 6. Hugh Laurie, House
Ja, ja. Imorgon ska jag jobba så nu tror jag att jag ska börja tänka på refrängen. Toodles!

P.S. Min alldeles egna hunk är faktiskt lite lik hunk 1. ;P
Kan vara frisyren och stilen som gör det... ;)

P.S.2. Alternativ - att han också har två ögon, en näsa och en mun. *HA!*

2 kommentarer:

  1. Jobbar du hela helgen undrar
    svärmor

    SvaraRadera
  2. Så många hunkar på ett och samma ställe ;)

    Vad trist att Zara gått i KK, och vad trist att höra att fler verkar gå samma väg? Jag som hade tänkt åka ner till S-vall till våren...

    SvaraRadera