torsdag, februari 05, 2009

Virkprojekt: Bubble legs



Här är mitt lilla virkprojekt som jag ska skicka till en tjej som blivit med lägenhet. Den har ingenting med boende att göra, men förhoppningsvis skänker den lite mysfaktor. ;)
Bubbelegs a.k.a. Filuren har sina skavanker (ex. ett ben är betydligt större än det andra), men det är bara det som ger honom mer personlighet. *hehe*

Inga större aktiviteter har ägt rum ikväll efter att jag kom hem från jobbet - som vanligt. Det mest spännande jag gjort var väl att måla naglarna. Intressant va? En gammal favoritfärg från i somras fick komma ut och andas igen, Mavala Milky. Den är så söt och godisaktig. :D

Det var det. Hörs imorgon igen! ;)


 En favoritpryl; memo-block från Lagerhaus.

4 kommentarer:

  1. Men åhhhhh så söta! Du har varit super duktig juh! :)

    SvaraRadera
  2. Men herregud vad du är duktig!!!
    Det skulle jag aldrig kunna göra jag är alldeles för klumpig.
    Skit söt!!!!
    Få se om det delas ut bland släkten!!!!/elli

    SvaraRadera
  3. Underbart! Vars är min? :-O?

    /T

    SvaraRadera
  4. vilken söt gubbe!!duktig du!hoppas allt annars är bra denna lördag kväll! kram anna-carin

    SvaraRadera