söndag, februari 22, 2009

Utmanad igen

Jag har blivit utmanad av Tippans Täppa och tänkte anta den nu...

1. Gå in i din dator, i 5:e mappen.
2. Lägg ut den 5:e bilden i bloggen och berätta
   om bilden.
3. Utmana 5 nya bloggare.


Jag har bränt bort ganska mycket foton från hård-
disken, det hade kunnat vara något helt annat för några dagar sedan. ;)

Idag hamnade jag iaf i mappen från julafton 2008. Den spenderade vi, som dom senaste, i Haparanda hos min bror och hans familj. På denna bild ser vi roliga spelevinken David. Han har huggit in i efterrätten, eller om jag minns rätt så struntade han i pajen och bara högg in i vaniljsåsen. ;)
Självklart är det alltid roligt att ha en massa vaniljsås på läpparna, vem vill inte bli fotad då?! :D

Nu vill jag utmana följande bloggare; Blogg.myrenholt.se, Josse, Therese, MulligtOchGulligtCharlott och Tvåfyrasju.
Jag tror inte att någon av dom har fått denna utmaning tidigare. Let's see... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar