onsdag, februari 04, 2009

Läggdags

Så där ja, då var den slappardagen över... Har haft en underbart skön dag idag! Det blev en riktig SPA-dag, som planerat. Det jag inte hann med var att måla naglarna, jag proriterade mitt virkprojekt istället. ;)

Min lilla filur, som jag virkat, blev klar ikväll. Den blev inte riktigt lika bra som på beskrivningen, men klart godkänd för att vara gjord av en novis. Jag fick ju t.o.m. sitta och googla på hur man gjorde luft- och fastamaskor för att göra den. Bild kommer imorgon. ;)
Planen var att göra den till en kompis, och jag håller mig till den. Hoppas den får plats någonstans i hennes nya lägenhet. Hon kommer nog skratta gott åt den. ett ben är större än det andra. *haha*

Filuren är nu alltså klar och nu ska jag börja planera för nästa projekt. Någonting gulligt till min älskade lilla glada favorit tjej, Thea. Får se vad jag hittar på. ;)

Just det ja, det var ju läggdags. Ska upp och jobba imorgon. Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar