fredag, februari 20, 2009

Code Orange

Har bara suttit i soffan och surfat runt ikväll då jag kom hem från jobbet. Är lite snurrig i magen, jag hoppas verkligen inte att jag fått den jävla magsjukan! Nå, det lär visa sig...

Nu längtar jag till löningen! Det är alltid en effekt av surfingen. På lönings-
dagen ska jag springa till Make Up Store och fnula runt, kommer definitivt att komma hem med grejer, bara inte för många hoppas jag. ;)
Har spanat in mig lite extra på Code Orange-looken som finns i det nya magasinet - såååå snyggt! =D



 Bilder från MakeUpStore.se.

Nu ska jag softa vidare. Jobbar imorgon, hörs efter det.
Natti. :)

1 kommentar:

  1. Snyggt snyggt snyggt med orange och du kommer passa fantastiskt bra i det ocksa! :)
    Idag har det varit mulet sa idag struntade vi i straden. (eller lagunen som ligger mitt i stan rattare sagt) :) Istallet har vi gatt i afarer och tittat pa allt mojligt. Jag kom hem med ett par sandlaer fran en rea, betalde 55 kr for dom och erik kom hem med ett par skona flips fram reef. Vi har inte snorklat men efter helgen ska vi det ocksa. Vi kommer vara kvar i cairns till fredag, da aker vi nog till noosa i en vecka och sen till surfers och coffs. Nar var det ni skulle komma och mota upp oss? ;)
    Kram Maggie

    SvaraRadera