onsdag, februari 11, 2009

Tack mamma!

Åkte in till jobbet idag för att delta på ondagsmorgonsmötet och lite Kérastase genomgång med urgulliga Maria. Alltid lika lärorikt och roligt när hon kommer till oss.


Vilka skitiga speglar dom hade på H&M idag...

Innan jag åkte hem igen var jag tvungen att ta en tur i Gallerian, (in:) och kika lite. Och där hängde den! Oversize-kavajen som jag letat efter så länge! :D
Det hängde bara en på räcket st.38 och jag frågade efter en 36, som jag vanligtvis har. Butiksbiträdet förklarade att det var den enda kavajen dom fått in överhuvudtaget! Den kostade bara 349 och dessutom delade dom ut 20% rabattkuponger. Kände att jag var lite osäker på den, men då jag ringde och frågade mamma om det kanske inte gick och ta in den lite över bysten (som var det enda problemet) sa hon att jag skulle köpa den, hon kan sy in den lite där när vi träffas nästa gång. Sweet! Jag hade egentligen inte råd själv med den, för jag behöver lite kosing till Vemdalen i helgen så... Då erbjöd mamma sig att betala för den! Mamma är alltid så go och snäll! :D

I helgen var vi till svärmor för att äta middag, jag passa på att titta lite i "min andra garderob", dvs. Maggies. ;) Den mysiga Monki-tröjan ovan, har jag lånat och ett par vinterskor av Maggie. Du behöver dom ju inte iaf, M. ;)

Magen skriker efter käk, så nu ska jag tillfredställa den. Later!

3 kommentarer:

  1. Jag såg att du kommenterat hos filippas.se att Zara inte finns i Sundsvall längre. Har de gått i konkurs? Jag som hade tänkt åka dit och shoppa i vår...:P

    SvaraRadera
  2. AAh vilken fin troja du har pa dig! ;)
    Erik sa nar han sag bilden (innan han laste texten) "ah kolla maggie, katja har en san dar troja fran monki som du ocksa har" hahaa, jag har inte heller last texten men jag sa direkt att det var min du hade ;) LANA hur mycket du vill, som du sager, jag behover ju inte det sjalv ;) istallet kopte jag och erik varsitt par sana dar skona (flip) tofflor som danne kopte nar ni var har :D Mina ar nattare och ser lite ut som ett par ballerina, jatte sota :) (japp, jag har slangt mina andra ballisar)
    ASFIN kavaj! :)
    Det ar inte bara din mage som skriker efter mat, det gor Eriks med sa nu ska jag tillfredsstalla hans mage :)
    kraaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Jag hamnade på din blogg via "acccca.blogg.se"...

    Funderar över hur/vart du fixar sånna där fräcka svartvita textremsor över dina bilder!!?

    Hajp/Frida

    SvaraRadera