söndag, februari 08, 2009

God söndagmorgon

Vaknade, hämtade en kopp kaffe (maken stiger alltid upp före mig och då finns det kaffe), satte datorn i knäet och började gå igenom min favoritsida bloglovin'. Kanonsida om man gillar att följa bloggar!

Lillasyster M och hennes Erik hade lagt upp mycket foton från deras resa i Australien. Det var så kul att se och jag kände igen vissa miljöer, det kändes rätt häftigt.
M, var ska jag föra över pengar? ;)
Visst ser dom härligt lyckliga ut?! :D

Nu väntar, medans maken är och simmar, frukost och lite slött tittande på mina inspelade serier. Sweet! Sen ska vi se en ståupp-show med Tommy Tiernan. Det vankas så mycket skratt att tårarna kommer spruta! :D

1 kommentar:

  1. Hahaa, jag skrattade gott och lange at din kommentar om att min storebror skulle vara gift med min storasyster! :)

    Jag hoppas vi gillar Byron, men jag litar pa dig och du brukar inte gora mig besviken ;)

    Hahaa, mossorna har vi spanat in ifall det skulle bli kallt :P
    Det ar lustigt har, nu borjar "host" kladerna komma in i butikerna och det ar fan tjocka trojor, langbyxor och jackor och mossor. jag svettas bara jag tittar pa grejjerna!! och alla UGGs da! Jag far knapp! Hahaaaaaa!
    Jag haller mig till mina shorts (kopta pa en surfaffar, billabong korta jeans och ett par rip curl surf shorts)

    Jag har hittat en hatt jag sak kopa men den fanns inte i storlek sa jag ska kolla pa en annan butik, samma butik fast pa ett annat stalle :) och surftroja pa en gang jag kommer till en surfaffar och orkar kolla. Racker det med kortarmad eller ska jag ha en langarmad?
    och jo, visst finns det surfaffarer i byron bay?

    Nej, nu ska jag lasa lite bloggar, det var langesen.
    Jag har ont i halsen :( hemma i sno och kallt ar man frisk men pa en gang man kommer till varmen blir man sjuk. Och viktog att tillaggas ar att vi INTE har AC, bara haft det pa forsta hostelet i brisbane.

    Vi hors i Brisbane!

    Kraaaam Maggie

    SvaraRadera