lördag, februari 21, 2009

Utmanad!

Det här är svårare än du tror! Kopiera detta radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug. Lycka till!

1. Vad heter du? Katja
2. Ett ord på fyra bokstäver: Katt
3. Flicknamn: Katinka (Hampus har kallat mig det)
4. Pojknamn: Karl
5. Yrke: K..k..k..k..k... NEJ! Funkar inte!
6. Färg: Kornblå
7. Klädesplagg: Kavaj
8. Mat: Kycklingtacogratäng
9. Sak i badrummet: Kérastase Nutridefense Masque
10. Plats/stad: Kuala Lumpur Vill dit igen och mellanlanda på nästa resa.
11. En orsak att vara sen: Katten har bajsat på en matta.
12. Något man skriker: Käften! (Hmmm...inte så ofta.)
13. Film: Kejsarens Nya Stil
14. Något man dricker: Kaffe!
15. Band: Kent & Kings of Leon
16. Djur: KATT - igen. ;)
17. Gatunamn: K..k..k... Nej, inte nu heller!
18. Bil: Kia Soul - en sån vill jag ha! ;)
19. Sång: Karma Police, Radiohead.
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Kull Det var roligt. ;)

Phui! Det var verkligen inte lätt och inte lyckades jag helt heller..! Nu utmanar jag Elli, Tippans Täppa, Maggie (om du hinner) och Emelie! Lycka till!

2 kommentarer:

  1. Herregud vad det var svåra frågor. Tur man har ett lexikon. ha ha!!
    Hur går det med virkningen????
    Jag skulle väldans gärna köpa en sån. Kramisar/elli

    SvaraRadera
  2. Jag antar utmaningen, men jag har en annan utmaning att ta itu med först, ska nog göra den nu. Idag har jag gjort nada, borde snart få något uppåt för att komma igång.
    Middag imorgon o kanske bära in tv´n? Kram

    SvaraRadera