lördag, februari 07, 2009

Ny toppeluva



Här är min nya toppeluva som jag gillar såååå mycket! :D Gilla firren!
Tyvärr så fick jag inte med tofsen på bilden, batterierna i kameran tog slut innan jag fick till ett skapligt foto. ;)

Två notiser;
1. Melodifestivalen: Njaee, inte direkt bra... Men jag fortsätter att leva på hoppet inför de kommande helgerna.
2. Min lugg: Om jag ska kunna fortsätta använda mössa i vinter måste jag klippa min lugg. Jag ser snart ingenting! ;)

Nu sover D här bredvid (big surprise) så jag ska nog spela lite. Jag är ledig nu ett tag framöver, har ingenting bestämt att göra förrens på torsdag då (nästan) hela gänget på saxokam åker till Vemdalen och bl.a. partar några dagar. Det ser jag fram emot, kommer nog bli hur kul som helst! :D

That's all folks! For now...

2 kommentarer:

  1. Jag saknar inte tanken att behova ha mossa pa mig, men jag saknar dig.

    SvaraRadera
  2. Vi skyddar oss, hela tiden. Smorjer med 30plus typ var femte minut. Man kanner att det branner och att det tar.
    Fast jag ar nog besegrad, jag ska kopa mig en surfartroja och en hatt :D
    Imorn aker vi till Byron bay :)
    Kommer ni snart? ;)
    Kram kram
    Och halsa Danne att jag ar jatte glad att han laser bloggen!

    SvaraRadera