torsdag, oktober 16, 2008

10-års kalas

Idag fyller Leeloo 10 år! =D
Det skulle även Leon ha blivit så idag ska jag ha kalas. ;)

Tyvärr är Danne borta hela dagen i Stockholm på jobb, så han kan inte vara med. Men det ska nog bli lyxig burkmat (dom får bara torrfoder normalt), kanske lite tonfisk, ballonger och gott till mig också. =D
Leeloo gillar ostbågar och mycket av det godis jag äter, kanske hon t.o.m. ska få lite karra också. Ha! Leon ska få ett ljus tänt för sig. Jag tänker på min lilla gubbe dagligen. Jag älskar dig!

Här ser ni lite kort som är tagna på våra bäbisar. Visst är dom söta?!





Nu ska jag äta en sen frukost. Magen skriker efter mat.
Bara jag kommer upp ur soffan, benen börjar bli riktigt stela av träningsvärk nu... Ska nog titta på någon film innan jag börjar ta itu med dagen och allt som ska göras. Hmmm...vilken ska jag se..?
Later!

2 kommentarer:

  1. Wuhuu, GRATTIS till Leelo och Leon :)
    Jag vill också komma på kalas, det där med ostbågar lät VÄLDIGT lockande ;)
    P.s Tip tycker också om ostbågar :D

    SvaraRadera
  2. Välkommen!
    Vi kan ju äta lite snacks efter träningspasset. ;)
    HAHA!

    SvaraRadera