söndag, oktober 19, 2008

Lördagen

Gårdagen startade med att stiga upp, åka till Vuono och äta frukost.
Ann-Sophie och Vilmer kom också hit, mamma ska sy en klänning till henne och hon kom hit för att hitta ett möster. Då vi hittat ett snyggt mönster, följde jag med henne till Eurokangas i Torneå och där hittade vi jättefint tyg!

Vid halv tre åkte jag till Mattila för att hälsa på mina älskade brorsbarn. Som jag har saknat dom! =) Det var ett kärt återseende med pussar och främst kramar. Sen drog vi direkt till deras Xbox och spelade Guitar Hero 3. Jag har aldrig provat på det tidigare och jag var väl ingen hejjare på det, men det gick bättre för varje gång. Måste nog köpa det själv för det var ju riktigt kul, och jag måste spöa Hampus och Davve så småningom..!

Kvällen avslutades med bastubad. Åh, så skönt! Det finns inget som är så härligt som en utebastu (nästan inget)! Vi gick och lade oss strax efter elva på kvällen, helt slut och krashade på en gång.

D har nyss åkt till Övertorneå för att fixa lite till med bilen. Själv ska jag göra mig iordning för att nu gå på kalas. Lilla Olli fyller 2 år idag och det ska firas hela dagen. Först ska jag ta mig till ett ställe och köpa en present till honom. Säger inte vad än.

Foton kommer garanterat att komma senare idag efter kalaset. =)

Later, alligator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar