onsdag, oktober 29, 2008

Första snön!

Den första snön kom ikväll! Åh, vad kul! Det är vitt på marken! Förmodligen är det borta imorgon när jag vaknar, men jag lever på hoppet. =)

Det var en lång dag på jobbet men mycket kul. Vi började redan kl. 8 med lite personalmöte och genomgång av nya ekologiska produkter, Rostedt, som vi ska börja sälja. Helt underbart fantastiska! Sen drog den normala arbetsdagen igång kl 10.
Det var lite smådåligt med folk i omlopp men en trevlig arbetsdag. Var ju ett tag sen jag jobbade sist, två veckor sedan, så det var kul att vara på plats idag igen. Nästa gång jag jobbar är på lördag. Det är lite glest med dagar, men jag har ju varit sjuk också så...


Bild tagen från Rostedt.org.

Efter att arbetsdagen var slut var det dags för lite "myskväll" på jobbet. Det bjöds på mat och vin och vi provade Rostedts produkter, som vi pratat om på morgonen. Det blev omhändertagande i shamponeringen där håren tvättades med lämpligt shampoo och sen en inpackning, allt detta medans vi fick ansikts-
massage och en ansiktsmask. Under verkningstiden blev det, som grädde på moset, handmassage! Det var precis lika ljuvligt som det låter. Du kommer kunna göra allt detta ljuvliga med Rostedts ekologiska och naturliga produkter i ditt eget hem! Sweet! Jag är HELSÅLD! Sen gör det ju inte saken sämre att det är riktigt snygg design på flaskorna och att dom inte bara är lyxiga, dom ser också lyxiga ut.

Var hemma först strax efter kl. 21, så nu sitter jag mest och varvar ner i soffan. Har nu varvat ner rätt ordentligt och känner att jag definitivt kan röra mig mot sängen, lägga mig och läsa en bok och slumra in.

Välkommen, John Blund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar