måndag, oktober 06, 2008

En till väska...

...köpte jag idag, men denna var till mamma, på uppdrag av henne själv. ;)
Väldigt lik den jag köpte fast lite enklare. Jätte fin är den.

Har just slutat surra i telefon. Satt i över tre timmar och pratade med Ann-Sophie..! Det blir väl så när man inte pratar så ofta med varandra, då har man så mycket att berätta tills man kommer ikapp. ;)

Som alla mina kära vänner vet, så suger jag på att hålla kontakten! Inte är jag någon telefonmänniska heller. Det är kul att prata med kompisarna (så klart!), men jag tar sällan initiativ själv.
Jag är så trevlig och pratglad på jobbet hela dagarna, så jag vill bara sitta tyst och glo på TV på kvällarna... ;) Det är tur att jag har så förstående vänner som accepterar detta tråkiga drag hos mig!

Nu är det alltså dags att gå och lägga sig. Ska ta med mig Leeloo som är här bredvid mig i soffan, och lägga mig ner och gossa med henne, och lyssna vidare på sista Potter-boken. Nu är det inte mycket kvar... Vad ska jag göra då?! 8O
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar