torsdag, oktober 30, 2008

Ledsamt...


Jag och Jill i Vuono, någon gång ca 1983-84.

Min "äldstaste" och "bästaste" kompis och vän kan inte komma på vår stora dag. Mycket ledsamt att höra, men jag förstår dig, Jill. :)

Hittade fotot ovan i ett gammalt album och jag tror vi var i 7-8-års åldern.
Visst var vi gulliga?! Jag gillar våra outfits! ;)

Kommer att sakna dig där men vi får se till att vi träffas snart, inte alltför långt bort i framtiden. Jag vill ju träffa lilla Alexander också! =D

Det är ju så, då man bestämmer sig för att ha ett bröllop på en ort som inte är så lätt att tag sig till om man bor längre söderut än Luleå, många kan inte komma... Vi kommer att ha en hel bunt med gäster som kan komma, och det kommer att bli så kul att ha alla samlade! På måndag är det sista anmälningsdagen då är det dags att summera gästerna och verkligen börja fundera på inköp och att man har allt som man behöver. Spännande!

1 kommentar:

  1. Hörru, försökte ringa igår men du jobbade antagligen... Slår du en pling när du har tid, måste diskutera lite kläder med dej!!! :)

    SvaraRadera