torsdag, oktober 02, 2008

Regnig dag #2

Regnet öser ner och jag är ledig även idag. Har suttit under filten i soffan och tittat på en av mina favorit-
serier, Women's Murder Club, hela morgonen. Har plöjt igenom första säsongen igen. It is GREAT!
Men som många andra helt suveräna serier så lades även denna ner! Det är så typiskt. Även denna serie gick väl omkull p.g.a. manusförfattar-
nas strejk förra året. En hel del nya serier som startade precis innan strejken lades ner kort efteråt.
Den fick inte "tillräckligt" med tittarsiffror, några miljoner tittare räcker inte... Förjävligt!

Nu vet jag inte riktigt var jag ska hitta på resten av dagen. Jag ska och jobba imorgon, funderar på om det är något jag måste göra idag så det inte behöver vänta till nästa vecka. Helst av allt skulle jag vilja åka ut till IKEA, det är lite smågrejer jag skulle behöva köpa, men jag har ingen bil så...

Äh! Fortsätter nog i sann lat-soffpotatis-anda och fortsätter att glo på dumburken. Kanske jag har någon film att se en gång till. Toodles!

2 kommentarer:

  1. Du får följa med mig till Matfors och hjälpa oss att sätta ihop vårat hem igen! :)

    SvaraRadera
  2. På lördag är det självaste kanelbullens dag och då ska dom 3 Täikkö bröderna som är störst baka med mej och sen ska vi på teater. Mona och Mastiff. Det är nåt bollibompa aktigt!!!Det blir kul.

    SvaraRadera