torsdag, oktober 30, 2008

Is it a good or a bad morning?



Dessa underbara muggar från Lagerhaus har jag gluttat på ett tag och igår slog jag till. T.o.m. D tyckte att dom var coola. ;)
Man får fundera på morgonen vilken kopp jag ska dricka kaffet ur, och D får en fingervisning om vilken nivå jag ligger på. HA!

Det blev 'Bad Morning' idag. Har jätte ont i huvudet, hade hoppats att kaffet skulle hjälpa till med att få bort den, men ingen lycka med på den fronten.
Jag gillar inte att knapra piller, men det ser ut som att jag får sätta i mig en intelligent tablett som vet var jag har ont och fixar det...

Inte blev det heller någon lunch och strosa på stan med Elin, hon mådde inge bra och det är ju inget man kan göra något åt. Vi ska se om hon mår bättre imorgon och då skjuter vi upp det tills dess. Elin har ju slutat på saxokam nu och det är så tråkigt! Men som tur är så är ju hon kvar i stan iaf. =)

Nu är det dags för frulle. Wroul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar