onsdag, oktober 22, 2008

Torsdagsplaner

Är nu mätt efter att lagat lunch hemma till pappa och mig. Det kvar mat så mamma och syrran fick också lunchlåda. Syrran och jag har hunnit med att bada bastu imorse - vad skönt det var! =)
Nu väntar jag på att hon ska komma hem (då hon jobbat några timmar), sen ska vi till IKEA för en runda, sola lite solarium (vi ser ut som två magnesyler) och sen ska vi tillbaka till päronen i Vuono efter att mamma slutat jobba. Då väntar fortsättning på bröllopsklänningen. Min slemhosta hänger kvar och jag hoppas att 20 min i solarium inte förvärrar någonting.

Imorgon kl 9 ska jag till Ann-Sophies salong, där ska vi göra en provuppsättning. Vad spännande! Då ska vi se om min idé funkar på mitt hår eller om vi måste prova något annat. Man är ju lite bunden då man inte har värsta hårsvallet att använda sig av. ;)
Jag är övertygad om att det kommer att bli jätte fint hur det än blir!

Nu ska jag fortsätta gluttaVåra Bästa År i väntan på syrran. *Muuuhahaha* Världens bästa tidsfördrivs-TV...

2 kommentarer:

  1. Hej
    Har lyckats komma at en dator det ar alltid ko. Manga halsningar fran
    Peru vi ar i Cuzco pa sondag ska jag bestiga mitt livs drom Machu Picchu.
    Kram till alla Eva

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att du kan ha den frisyr du tänkt dej. Det råder tydligen KATJA FEBER I Mattila 247!!!!
    Det pratas bara om dej så känn dej lite märkvärdig nu!!!
    Kramisar

    SvaraRadera