fredag, oktober 31, 2008

Ingen höjdarstart...



...på dagen (och jag beslutade för att dricka morgonkoppen kaffe från den svarta muggen). Vaknade med lingonveckan i full gång, nu har syndafloden satt igång. Men den är ju alltid på klockslaget så jag var förberedd. Sen har jag fått hintar några dagar i rad också; kroppen har skrikit efter godis och har produce-
rat extra gaser, boobsen har ömmat och magen har sett ut att vara i femte månaden. Jepp, you know how it is, livet är härligt!

Som grädde på moset har jag även en sprängande huvudvärk. Inte hjälpte det med att gå ut och gå och få en nypa frisk luft med Tippan (med snön knastrande under skorna!), det brukar ju underlätta men icke. OCH näsan rinner, har hostat upp slembobbar och hostar.
Min stackars blivande make har knappt kunnat sova p.g.a. dom stockar jag dragit, ackompanjerad av Leeloo på mitt bröst som försökte överrösta mina snarkningar med sitt spinnande. Aaawww...

Nej, kanske kaffe och frukost gör att jag piggnar till och ger mig bra vibbar.
Later. //Mensmonstret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar