onsdag, oktober 01, 2008

Värk i kroppen

Har letat efter Lisa hela morgonen men hon syns inte till. Hur kan en katt med tratt gömma sig så bra?! Operationen igår gick bra. Det tog inte många minuter, från att vi var hemma, innan hon hade brutit sig lös från tratten hon hade runt halsen. Utbrytar-kissen är hennes mellannamn. ;)
Hon blev jätte sur och arg på mig då jag satte på den igen. Nu är hon än mindre kompis med mig än sen tidigare. Jag var den som tog henne till veterinären dessutom... Ops.

Har värk lite här och där i kroppen efter gårdagens flytt. Vi lyckades iaf få alla dom största och tyngsta möblerna upp i lägenheten innan vi gav upp för dagen. Vi höll på ganska sent.
Kristoffer hjälpte oss att bära möbler. Jag kan bara säga, det hade INTE gått utan honom! Han var en riktig klippa. Danne och han fick bära alla dom tyngsta grejerna. Stackarna...

Själv hade jag problem med ryggen, jag hade lite problem med att lyfta och ställa ner grejer, men jag gjorde mitt bästa. Ryggen har krånglat på en punkt nära korsryggen i månader, kanske skulle göra något åt det?

Annars så har jag en hel del MÅSTEN idag men känner mig inte alls upplagd för dom... Hmmm. Vad ska jag göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar