torsdag, oktober 09, 2008

Tippan-schema : Check!

Jag vaknade kl. 06.00 imorse! Det är väldigt tidigt för mig... Men jag vaknade av mycket trevliga nyheter. Fick ett SMS av min äldstaste, bästaste vän Jill.
Hon skrev att hon hade fått en liten frisk pojke kl. 00.50 på natten! Åååååh, vad roligt! GRATTIS! Jag längtar tills jag ska få träffa henne, Niklas och lilla underverket i december! =D

Har jobbat idag och det var en slö dag. Regn ute, inga folk på stan och allmänt trögt tillstånd. Nå väl, när dagen var slut drog vi ut till Matfors och svärmor. Där väntade middag och planering.

Svärmor ska åka till Peru med Rosa Bussarna och vara borta i FEM VECKOR! Wow... Detta innebär för oss att Maggie och vi ska hjälpas åt att ta hand om Tippan (vovven hennes).
Ikväll har vi alltså lagt upp hur vi ska fördela dagarna mellan oss och hur många dagar hon ska var på hunddagis. Hon ska vara tillsammans med mig dom vecko-
dagar jag är hemma och ledig från jobbet. Resten fördelar vi på oss lite efter vad man ska göra o.dyl. Det kommer nog att gå jätte bra. =)

Kissarna blir kanske inte lika glada för dom vet att dom är Tippan-mat om Tippan får bestämma. Alltså blir det trängre för dom ibland, dom dagar dom får bo i sovrummet. ;)

När vi kom hem såg vi säsongspremiären av Criminal Minds. Den serien är verkligen bra! I lööv it! ;)

Nu ska jag ta och dra mig i säng. Är väääldigt trött nu. Natti.

2 kommentarer:

  1. Jo nu sitter svärmor här och har en timme kvar att arbeta, sen är det att åka snabbt hem och försöka packa. Skall packa i rätt ände av ryggsäcken idag :) Resfebern är total, ringde Rosabussarna o frågade om resan var inställd, han fattade inte vad jag menade, konstigt. Vi ses innan det bär iväg.
    Eva

    SvaraRadera
  2. Ja nästa år blir det stor fest. Hoppas att alla kan komma!!! Att ni inte är på nån försenad smekmånads resa typ!!!

    SvaraRadera