onsdag, oktober 15, 2008

Aj, mina ben

Maggie och jag har varit på gymmet ikväll och mina ben är väldigt trötta och tunga nu. Vi ska dra, och peppa, varandra till att gå och träna tre gånger i veckan. Måste bli lite fit, för tusan!
Ska tillbaka till Friskis&Svettis imorgon för mer, då blir det fokus på armar.

Jag har varit hundvakt idag, lilla Tippan har hängt med mig. Hon är så go och snäll! Vi gick ut på en längre promenad idag och hon var så duktig, dvs. hon lyssnade på mig. ;)
Vi diskade och städade lite också, men dammsugningen fick vänta. Hon tyckte det var mer intressant att försöka äta upp dammsugaren än att suga upp dammråttor med den... Vi ska hänga imorgon också och då ska vi tvätta. ;)

Nu kan jag inte kämpa emot hungern och mitt blodsockerfall. Nu ska jag dricka lite te och äta ett par skorpor. Mumma.

Natti.

Psst...idag passerade lilla jag 6000 besökare sen juni. Har ett snitt på runt 50 besökare/dag. Inte visste jag att jag hade så många vänner. ;)
Löööv u all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar