måndag, oktober 27, 2008

Lediga-dagens-film



Då jag var uppe i Haparanda såg jag filmen The Incredible Hulk. Måste säga att jag blev postitivt överraskad. Jag hade låga förväntningar på filmen och det kanske hade något med saken att göra. ;)
Tyckte den var riktigt bra faktiskt. Hade svårt att föreställa min Edward Norton i rollen som Hulken men han gjorde den bra, den icke animerade delen iaf. ;)

Idag såg jag Iron Man. För er som sett Hulken, vet ju att det var en liten rolig "övergång" mellan dessa två filmer. Lite kul tyckte jag det var.
Den här filmen var riktigt bra! Helt 'up my alley'. Lagom med humor, en riktigt bra villain (boven spelades av Jeff Bridges) och en bra story.
Robert Downey Jr. var kung i rollen som robothjälte. Helt klart sevärd!

Under dagen har min förkylning släppt en hel del. Yipiii. Snorandet har nästan helt upphört. Hostandet fortsätter, men det borde väl också börja vända nu? Är det inte så det funkar..? Lever på det hoppet iaf.
Måste till jobbet på onsdag, kan inte vara borta längre och en del grejer jag inte får missa. Jag får helt enkelt krya på mig.

Toodles.

1 kommentar:

  1. nä, nu tycker jag faktist att det får vara nog, det var så länge sen vi sågs nu, och jag saknar dig faktist =)

    kram

    SvaraRadera