tisdag, oktober 28, 2008

Färdigbetald soffa

Idag känner jag mig mycket bättre, vilken tur. Som dom senaste 7 dagarna har jag börjat med att hosta upp slembobbar men det är betydligt mindre idag. Dessutom slipper jag hosta hela tiden. Sweet!

Dagens-lediga-film satte jag igång direkt imorse, 27 Dresses. Gullig film, söt, trevlig osv. Inget som sticker ut direkt men lagomt underållande. Söt.

Gick igenom alla räkningar som väntade på mig för en stund sedan. Färdigbetala och klara. Vi betalade dessutom den sista avbetalningen på soffan som vi köpte för snart två år sedan. Tänk att vi haft vår soffa så länge. Äntligen är den våran, helt och hållet! Vi är så nöjda med den, och nu är den också avbetald och klar. Sweet!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska nog lägga mig i horizontalläge igen i soffan och sätta igång en till film eller nått (så jag hinner se den innan D kommer hem)...
Tack för lunchen, Maggie!

2 kommentarer:

  1. Varsågod, Tack för middagen igår :)
    Nu är jag sjukt less på det här stället, nu ska vi visst inte få parkera här utanför längre. NEHE, ska jag gå från matfors till jobbet för att kunna komma till jobbet? och sen har dom lottat ut platser till en del på bygget, HAR NÅGON FRÅGAT MIG OM JAG HAR BIL? OM JAG VILL VARA MED I UTLOTTNINGEN?
    NEJ!
    Usch! Jag blev så arg, så arg.
    Får börja åka buss nu då..

    SvaraRadera
  2. Förresten, den där filmen vill jag låna :)

    Och jo, jag vet fan inte varför jag skrev magdalena igen, haaha

    SvaraRadera