onsdag, oktober 08, 2008

Min första P-bot

Idag fick jag min första P-bot - EVER! 8O
Det har faktiskt inte hänt förr, men idag var jag så distraherad då jag klev ur bilen och gick iväg att jag totalt glömde bort att lägga i pengar...
200 spänn i onödan. Suck!

Inte alla vet, men jag jobbar inte heltid på saxokam, detta har ju inneburit att jag har varit tvungen att leta även annat jobb senaste 2 åren. Det har aldrig resulterat till någonting, alla dessa ansökningar jag skickat hit och dit. Men för några dagar sedan ringde ett företag och frågade om inte jag ville komma på intervju! Hör och häpna!

Jag var på intervjun i förmiddags och den gick jättebra. Allt vad detta innebär ids jag inte ens fundera på nu... Men dom ska höra av sig nästa vecka, efter att ha intervjuat några till, och då får jag väl ta en funderare sen om det blir aktuellt att ta sig en funderare överhuvudtaget.

Kändes konstigt att vara på en intervju, har inte varit på någon sen drygt tre år sen då jag fick jobbet på saxokam... Weird!

Något som är väldigt bra med detta, jag har ju nu faktiskt en arbetsintervju att "presentera" för Arbetsförmedlingen! Tjohooo! ;)

Nopp, nu ska jag snart dra mig mot sängen. Världens Härligaste Män tar snart slut och då ger jag mig. Säger bara Scott Elrod, vilken tönt!
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar