onsdag, oktober 01, 2008

Mys i regnet

Nu är det färdigstädat för idag. Vad nöjd jag känner mig. ;)
Har dock inte dammsugat i vardagsrummet... Lilla Lisa, som går omkring med sin tratt, har barikerat sig under soffan och tycker synd om sig själv. Jag ville inte stressa henne, så dammsugandet får vänta tills imorgon då hon har flyttat hem till sig.

Nu smattrar regnet mot fönstrena och automatiskt blir jag mer frusen. Det finns inget mysigare än att burra ner sig i soffan med en filt och titta på bra TV eller film. ;)

Jag ska laga lite makaroner, värma upp mina grymma köttfärssås och sen poppa lite popcorn. Vira in mig i en filt på soffan och titta på Eureka.
Jag har haft ett Eureka-mini-maraton som jag påbörjade igår. Idag ska jag fortsätta på den, har bara tre avsnitt kvar. Jag älskar Eureka! Får se hur långt jag kommer innan D kommer hem och vi ska iväg och vara flytthjälp igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar