torsdag, oktober 02, 2008

Natti natti

Började titta på en gammal favoritfilm, Godzilla (1998), vid 14-tiden. Jag bara älskade den då den kom för 10 år sedan! Jag såg den säkert 15 gånger under några månader, och lyssnade på albumet än fler gånger. Det var många bra låtar på den!
Filmen var lika kul och spännande även denna gång. =D

Vid 15 ringde Maggie och sa att dom fick sluta jobbet tidigare p.g.a. något systemfel. Hakade på henne till Matfors och hjälpte henne montera ihop lite möbler. Det är mycket kartonger kvar att packa upp men man börjar se att lägenheten nu är beboelig iaf. Den är nog snart iordning. ;)

Nu ska jag se klart Seinfeld och sen är det dags att gå och lägga sig, ska ju upp och jobba imorgon. Natti.

2 kommentarer:

  1. TACK för all hjälp, själva hade vi aldrig fått ihop det. Helst inte bokhyllan :P
    Om du vill så får du hemskt gärna följa med till ikea imorn, känner att jag behöver ditt stöd, hahaa! :)

    och gott har jag sovit, jag kommer nog trivas :)

    SvaraRadera
  2. Tack för all hjälp även från mig
    som sagt utan er har det nog tagit tid fram till jul. Tippan har också sovit gott bara skällt på Maggie när hon tappade datorn i golvet vid 4-tiden :)

    SvaraRadera