torsdag, oktober 30, 2008

club J.A.C.K.

Jag dööööör! Kommer snart till varför.

Fick idag bekräftat att den "sista" medlemmen i vår gamla "klubb", (club J.A.C.K.) kommer att komma på vårt bröllop! JÄTTE KUL! Alla kommer vara samlade igen, det var ett tag sen sist. Detta fick mig naturligtvis att tänka lite bakåt i tiden om hur vansinnigt kul vi hade det tillsammans - och hur längesen det är!

Året var 2000. (Detta var då jag och D nyligen blivit ihop och jag hade flyttat till Övertorneå.) Fyra tjejer kom på (vid ett hysteriskt babblande anfall då dessa var samlade) att dom skulle bilda en egen klubb för inbördes beundran. Medlemmarna utgjordes av Josse, Anneli, Charlott och Katja - därav namnet J.A.C.K.

Vi hade en massa hyss för oss och gjorde en massa kul grejer tillsammans.
Bl.a. gjorde vi ett eget samlingalbum, J.A.C.K. HITS, med låtar som vi gillade. HAHAHA! Man var ju dessutom 'med i svängarna' och då måste man ju ha en egen hemsida - och det skulle vi ju också ha!



HELT GALET! Den ligger fortfarande ute på nätet!
HAHAHAHAHAHAHAHA! Hysteriskt kul!
Vill ni se hur sjukt roligt man kan ha med en ordentlig portion självironi? Varsågoda! Kika in på club JACKs hemsida. =D

Notera när sista uppdatering är gjord. Inte många externa länkar som fungerar längre och inga kontaktuppgifter stämmer heller. HAHA!

You had to be there! Eller hur tjejer? ;)

1 kommentar:

  1. Jag skrattar så jag gråter...Vi var bara bäst!!! *kram*

    SvaraRadera