fredag, oktober 03, 2008

Jag ÄR störd...

Jag har gjort det igen...köpt en väska...
Det är konstaterat och bestämt, jag är störd! ;)
Hittade denna underbara (och alldeles för stora för mitt eget bästa) NYPD-väska på Väskan idag. Jag kunde bara inte gå ut från affären utan den!

Den är den perfekta väskan för hösten. Den är tillräckligt stor för att lägga ner handskar, mössa och halsduk i då det är för varmt för att ha det på sig, alternativt bära med och ta på då det blir för kallt. ;)
Dessutom ryms ju matlådan i den utan knussel. HA!

I övrigt så har jag jobbat idag och det var en långsam dag. Hände inte så mycket, inte så mycket folk i farten heller så dagen blev rätt seg. Jobbar imorgon också, hoppas att det ringer och är ute en massa folk på stan.
Det blir så segt då man bara hänger i shoppen och ingen vill ha hjälp.

Nu ska jag titta vidare på London Inc. som nu går på Discovery Channel. Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar