lördag, oktober 04, 2008

Stjärnor på is

Som så många andra har gjort ikväll, gjorde även jag... Premiär för Stjärnor på Is, lördagsunderhållningen med stort L på TV! Detta kan jag bara inte missa, det fanns ju risk för blodsutgjutelse - och inte blev vi besvikna. ;) Blodet droppade ju rätt rejält från Frölanders hand.

Bänkade mig på soffan med Danne, en flaska SodaStreamat vatten (smaksatt med Red Berry Mix, mumma!) och en bunke popcorn. Detta skulle bli kul, att se en massa vingliga "stjärnor" försöka sig på iskonst.
Finns det mer potential för hysteriska skratt? Svårt att föreställa... Dessutom skulle även Fagge delta i Stjärnor På Is, då måste man bara se, och rösta, på killen från Ö-tå! ;)

Vad vi inte hade räknat med (för vi kikade inte i TV-tablån innan) var att det skulle hålla på i TRE TIMMAR! Cheesus! Det måste ju bara bero på att dom är så många som deltar nu från början, eller hur? Man måste ju få tid att göra lite annat på lördagskvällarna också.

Ja, ja. Nog malt om detta TV-program. Annars så har jag jobbat idag och dagen började riktigt slött, men tog sig efter några timmar till att inte suga. ;)
Efter att jag jobbat klart, promenerade jag hem i ÖSREGN. Inte så kul, fick ju trippa mellan stora pölar överallt på väg och trottoar. Åh! HATA regn!
Jag fryser och smälter bort. Enda gången det är mysigt är då jag sitter inne i värmen och är torr.

Mer spännande än så blev inte denna dag och nu ska jag fortsätta se på Förhandlaren som går på Kanal 5. Den filmen är såååå bra!
Natti.

1 kommentar:

  1. ar jag missat nåt eller är du en väskoman??? Väldigt snygg väska.
    (jag är en stooooor väskoman)
    Markus var klart bäst igår på isen. Dock såg jag inte dom 2 sista för John Blund kom. Väldans olägligt må jag säja!!!/elli

    SvaraRadera