torsdag, oktober 16, 2008

Träningsvärken blir värre...

...och värre. Har varit och tränat ikväll också, körde armar idag. Nu är jag väldigt stel och det värker lite överallt i kroppen. Men det känns sååå bra!
Jag behöver verkligen bli av med ett par kilon. ;)

Idag har jag varit tillsammans med Tippan, vi var på flera små promenader mellan gångerna till tvättstugan. Var även på en längre promenad och allt detta i regnväder. Alla som känner mig vet att jag hatar regn så detta var en stor bedrift av mig. ;)

Har inte packat för imorgon (då vi åker upp till Haparanda) och är helt slut. Måste stiga upp väldigt tidigt för att göra det så jag ska snart gå och lägga mig. Först ska jag se klart en av de bästa serierna som går på TV, Criminal Minds.
Den slår t.o.m. CSI i denna genre... Den är grym!

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar