fredag, oktober 10, 2008

Fredagkväll

Jag har varit fruktansvärt trött idag. Svårt att hålla gäspningarna borta.
Men man kan ju inte stå och gäspa då man står i receptionen under ständig iaktakning av passerande kunder, hur skulle det se ut!

Danne överraskade mig med att hämta mig på jobbet och vi gick och hämtade upp middag från Ming Palace, biff med tomat. Mumma! Än trevligare var ju att jag inte behövde fundera på att laga middagen själv. Sweet!

Nu ska jag ta det lugnt, lugnt och åter lugnt... Har hällt upp ett glas gott rödvin, El Coto, ska måla naglarna med snygga färgen Tokyo från Mavala och nu ska jag sätta igång Smallville. Jag har missat hela 7:e säsongen som dom visat på 6:an! H-lv-te!
Jag ska börja plöja igenom den ikväll, för det finns ingenting på TV och D sover på soffan...

Skönt faktiskt... Toodles!

1 kommentar:

  1. Fy vad vi längtar efter dej!!! och längtar tills den dagen då mina minikottar är lite större och sover gott på kvällen så att jag med gott samvete kan ta ett glas vin en fredagskväll... Det var nog en sisådär 5 år sedan sist??? Nu sitter jag här med en julmust istället - funkar det också ;)

    SvaraRadera