fredag, januari 16, 2009

-20,5ºC

Men herre jävlar vad kallt det blev helt plötsligt! Brrr... Det är bara att bortse från modet och bylsa på sig täckbyxorna och tjockaste vinterjackan.
Man brukar ju vänja sig vid dessa temperaturer om den sjunker gradvis under en tid, men från runt -5º till -20º då känns det. Så alla ni som bor i runtom i Tornedalen behöver inte tro att jag blivit en vekling. ;)

Nu ska jag göra det sista innan jag ska börja promenera till jobbet.

P.S. Jag hade lätt tagit bussen OM det inte var för att jag inte har pengar laddat på busskortet, och dom numera INTE tar emot kontanter... *Argh!*

3 kommentarer:

  1. Men dom tar väl kort?

    SvaraRadera
  2. Dough! Så klart dom tar kort, men jag hade inga pengar på det heller... :P
    Har endast cash till löning. Prupp!

    SvaraRadera
  3. I Matfors var det -23

    SvaraRadera