fredag, januari 30, 2009

Äntligen kommer han hem

Idag är det en god morgon, trots att jag steg upp först kl 10 då mannen ringde och väckte mig. Gick inte och la mig förrens kl. 2 i natt så det kanske inte var så konstigt att jag sov lite längre. Good Morning-koppen ska användas denna morgon. Sitter och sippar på kaffe och tittar på Top Model Australia. Jag måste säga att jag inte tycker dom är speciellt imponer-
ande... Jag själv skulle ju göra succé - NOT!
Så jag kanske inte ska uttala mig överhuvud-
taget..? ;)


Ikväll kommer mannen äntligen hem! Vilken lång vecka det har varit utan hon-
om hemma. Jag är ju sa van att vara tillsammans med honom varje dag. När jag själv åker bort, t.ex. upp till Haparanda, är det ju själv klart inte lite jobbigt. Då är jag ju omgiven av familjen och katter dygner runt. ;)

Jag är ledig även idag och nu ska jag försöka tänka efter vad som måste göras. Inga livsviktiga grejer direkt, men som vore bra att göra. I vilket fall som helst måste naglarna målas. ;) Kan inte jobba med naglarna så som dom ser ut nu... Dom syns ju hela tiden då man håller på att ta betalt och hanterar produkter.

Nu: Frukost! Toodle-pip!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar