lördag, januari 03, 2009

Lego Batman & Tropic Thunder



Idag har jag lökat hela dagen, inte gjort något vettigt alls. Eller räknas att laga middag? Spenderade hela förmiddagen med att spela Lego Batman, det blev rätt många timmar. Danne hängde med lite tappert i nästan 2 timmar, men gav sedan upp. Jag spelade vidare, han fick hitta på något annat. ;)
Man måste tänka om litegrann från Lego Star Wars-tänket, men jag håller på att få till det. Kul är det iaf! =) Catwoman (ovan) är ju alldeles underbart gullig?! :)

Efter middagen (hemmagjord potatismos, köttfärsbiffar och rödvinbärsgéle) tittade vi på Tropic Thunder. Muuuhahaha!
Riktigt rolig! Men jag gillar ju för det mesta filmer som Ben Stiller har ett finger med i.

Det var en scen, i filmens första hälft, som fick det att vrida sig ordentligt i magen och kräkreflex-
en aktiverades. Ni som sett den kan säkert räkna ut var. *huga*

Sen gillar jag ju också Jack Black och Robert Downey Jr. - vad kan gå fel? ;) Downey Jr. har rollen som en australienare som spelar en svart snubbe, som aldrig går ur karaktär. HAHAHA!

Nej, nu ska jag börja runda av den här dagen - försöka iaf för jag är inte det minsta sömnig, konstigt nog med tanke på min ihärdiga förkylning... Hur ska detta gå..? Natti.

1 kommentar:

  1. Jag blir sa glad att du ocksa alskar spel!!! Jag kallar mig sjalv closet gamer...Rick brukar reta mig nar jag sager att han inte far beratta till alla att jag alskar spel, speciellt nar man ar sjuk...toppen!
    Krya pa dig

    SvaraRadera