måndag, januari 12, 2009

Favorit i repris: Paris!

Ibland går det väldigt fort - vi har betällt en resa till Paris i sommar alldeles nyss! :D Vi har planerat sen förra resan att vi ska åka på en resa till Paris, och EuroDisney, igen. Nu är det äntligen bokat!

Truppen som åker; min kära bror Stefan, hans under-
bara barn Hampus och David, min älskade mamma Monica och min moster Britt, min kära syster Stina och sist (men inte minst) Daniel och jag!
Åååh, vad haha-kul vi ska ha! :D

Resan till Paris bär av 21 juli kl 16 från Arlanda. Alla, förutom vi, åker hem igen 27 juli men vi stannar två nätter till. Vi åker alltså hem 29:e istället, för att bl.a. shoppa och kika runt på lite ställen som kan vara intressanta. Riktigt vad vet jag inte än, men vi har redan beställt Lonely Planet Paris och kommer nog hitta bra tips på vad som finns. ;)

Just det ja, nu måste jag bara se till att ha semester då... ;)

4 kommentarer:

  1. Nej nu är det orättvist!!!
    Jag är bara 50.000 ifrån att få åka iväg till Brasilien-Argentina, kan man inte göra en insamling?
    Ja ja Tippen och jag får väl åka till stugan o är vi snälla kanske vi får åka till Piteå.

    Eva

    SvaraRadera
  2. Jag kanske kan hyra ut Tippan som trädgårdarkitekt och ta rejält betalt?

    Eva

    SvaraRadera
  3. Vad kul. Laste om ditt namnbyte. Du far val gora som jag, jag kor lite blandat. Sa nu har jag visst dessa alias har i USA. Jag alskar att se da det star, Anna Wooster, also known as, alias, Anna Isaksson and Anna Isaksson Wooster...det later som att man ar kriminell. Forutom det sa gar miit pss ut i mars och mitt kara land har nya regler sa det gar bara att ordna med pass i New York, Washington D.C och Los Angeles, jag har en orolig mor darhemma, vem vet jag blir kanske fast har for alltid?! ;)

    SvaraRadera
  4. Hahaa, jag borde kanske inte vara avundsjuk, men faaan vad jag är avundsjuk! Jag vill också åka till PARIS! Med ER!
    Jajaa, jag får väl vara nöjd med Australien i sex månader, singapore och bangkok. Jajaa, jag är nöjd ;)

    SvaraRadera