söndag, januari 25, 2009

Ensam

Nyss hemkommen från att ha kört mannen till tåget. Nu är han på väg till Spanien, mer bestämt till Barcelona och han blir borta till fredag! Nu sitter jag här ensam hemma och känner mig lite deppig. Smulan känner av det och är så go och försöker trösta mig. :)

Dessutom åker ju lilla-syster #2, Maggie, också. Resan till Australien påbörjas idag. Mamma Eva följer med henne neråt till Stockholm och ska vara borta till tisdag. Jag ska ta hand om Tippan fram till dess. Hoppas att hon vill gosa mycket. ;)

Är lite orolig för Tippan, hon ska ju vara ensam hemma här eftersom jag jobbar imorgon och tisdag. Men det kommer nog gå bra. Hon tycker ju om kissar lite för mycket så dom får bo i sovrummet med låda, mat och vatten och Tippan får bo i resten av lägenheten. Sen gör vi skiftbyte över nätterna, då får hon bo i köket och kissarna i resten av lägenheten. Det har gått bra tidigare, så det går nog bra även nu. :)

Nu ska jag titta vidare på Miami Ink. och sen spela lite PS3 och kolla mer TV. Har en hel del att titta ikapp. Skönt att ha något att göra. ;)

Later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar