fredag, januari 16, 2009

Om jag skulle...



...få önska mig en alldeles egen bil just i denna sekund så skulle det bli en
ny Ford Fiesta! Den är ju hur fin som helst och (i reklamen) en ursnygg färg! Och ja, färgen har stooor betydelse, men också det totala intrycket och design. Denna tilltalar mig väldigt mycket just nu. Sen hur bra den är, eller
ser ut inuti, har jag ingen aning om. ;)

Och varför bloggar jag då om det här? Inte den blekaste! Hade väl ingenting annat att skriva... ;P Det kändes roligare än att skriva det vanliga - har jobbat hela dagen, D hämtade mig för att jag tyckte det var så kallt ute (snällt av han va?) och att jag sitter och tittar på en ny favoritkanal (att ha på i bakgrunden, om man bara vill ha TV:n på som sällskap då maken somnat, samtidigt som man surfar) Comedy Central.
Phui, vilken mening det blev nyss... Kan nog inte ens kvalificeras som en fullständig mening. Man får hålla tungan rätt i mun om man ska förstå den. ;)

Nu tror jag att jag ska sysselsätta mig med att pyssla lite med Maggie och Eriks blogg. Har lovat att hjälpa henne med lite grejer. Får se vad jag hittar på så att man tillfredställer "uppdragsgivarnas" önskemål. ;)

Nej vänta! Linkin Park LIVE på MTV! SWEET!
Längtar tillbaka då jag såg dom i Globen. Please, come back!

"Crawling in my skin
These wounds they will not heal
Fear is how I fall
Confusing what is real"

1 kommentar:

  1. Jag är så jävla nöjd!
    TACK!
    P.s Erik med såklart :) Fast jag är mest exalterad :D

    SvaraRadera