fredag, januari 09, 2009

Pank & fågelfri



Idag droppade det in lite pengar från a-kassan, tack och lov. Jag betalade tillbaka lite skulder, tog en shoppingrunda på Lagerhaus och nu är jag pank igen. ;) Men det gör ingenting för jag har köpt mig grejer som gör mig så glad, så glad! Köpte bl.a. denna fina Äppelburk och underbara Piggie-spargris.

Köpte även denna underbara lilla "tvättmaskin" och i den förvarar jag nu tvättmedel. Vi köper en mastodonthink vart tredje år med tvättmedels-
pulver och vår tvättstuga ligger i ett annat hus,
så vi måste bära med det - detta är inte bara den perfekta lösningen, den är även rolig och fin! =)
Tvättmedlet ser så gulligt ut genom "fönstret". ;D

Ping! Det slog, i skrivande stund, att jag fick en slant att köpa julklappar för av pappa som jag inte använt än. Dessa saker är nu julklappar till mig.
"God Jul Katja önskar Farsan" - Tack så mycket! :D

Vänta, det är inte slut än. Det kommer mera. Köpte även 2 nya nagellack. Hehehehe.
Ett fantastiskt snyggt grått nagellack (utan skimm-
er), precis en nyans som jag letat efter hela hösten. Äntligen!
Sen blev det även ett lack med en något korall-
aktig rosafärg. Jättefina båda två! Båda lacken är från Viva La Diva (som är överraskande bra och för ett billigt pris).

Ikväll ska vi se en film, Burn After Reading. Berättar senare vad jag tyckte. Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar