fredag, januari 30, 2009

Dagens höjdpunkter



• Mannen kom hem efter att ha varit i Barcelona
  i 6 dagar.
• Såg, förmodligen en av årets bästa filmer, Bolt!
• Åt årets första semla, som Tanya bjöd på.
  Mumma!
Eureka, säsong 3, startade idag.


Ser fram emot att se Underworld 3: Rise of the Lycans! :D
Vågar dock inte ha alltför stora förhoppningar eftersom varken Kate Beckin-
sale eller Scott Speedman är med i denna tredje film... *Besviken* Dom var ju en stor del till att Underworld och Underworld: Evolution var så jävla bra!



Ooops! Jobbar ju imorgon, kanske borde börja fundera på refrängen..?

3 kommentarer:

  1. Jag vill också ha en semla. GUD VAD GOTT!! Jag måste ta en ätardag snart och moffla i mig en :D

    SvaraRadera
  2. Jag mailar mitt lösen till dej så får du ge till Eva också. Bad Malin säja till Monica men för sälerhets skull.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    FAN vad snygg du ar pa bilden har ovan :D
    Nu ar vi less pa stader, sa nu haller vi pa att titta pa hostel i surfers paradise och byron bay. Nu ska har badas, solas och handlas flippisar :D
    Nar var det ni skulle komma ner? ;)
    Pusss
    Halsa Danne ocksa. Han skickade narmare 25 sms av samma igar. Hans tele hakade nog upp sig. hahaa! Vi har det bara bra iaf. Har ni natt tips pa strand(stad) har i narheten forresten?

    SvaraRadera