söndag, januari 11, 2009

Fotokavalkad

Här nyss ätit färdigt en BAMSE frukost. Är helt proppis nu. Tog ett foto på frukosten till Elli, hon verkar tycka det är kul att ta kort på maten man äter och dela med sig av den, och det gör jag också.
Så här såg min frukost ut, Elli. ;)


Två skivor GI-bröd med ost och paprika, apelsinjuice och hallonyoghurt med linfrön och valnötter.

Tömde även system kameran på lite foton igår kväll och ville även dela med mig av dom. Leeloo ville också vara med på ett hörn och inte är jag den som nej till min gammtant. ;)

Här följer min fotokavalkad:

Älskade modellen Leeloo.
Våran fräcka brödrost som vi fick av Ove, Lasse och K-E i bröllopspresent. Cool va? :-D

Davve gav en present till mig (gjord av en Läkerol-ask han fick av mig) förra året,
som han gjort alldeles själv. Syns väl att det är Musse Pigg? ;)
Inte är det några problem med fantasin där inte. ;)


Det var det för nu. Blir säkert ett till inlägg idag... ;)

2 kommentarer:

  1. Sicken god frukost!!!
    Men så kreativ våran Davve är.
    Haha!!!!

    SvaraRadera
  2. God frukost, SÖT misse (ar) och COOL brödrost!! Allt i sin ordning alltså =) Jag har vant mig med TV:n redan, 42" är inte säla stort ändå =) Fast jag sitter 2 m ifrån, haha. Puuss

    SvaraRadera