onsdag, januari 28, 2009

Handla aldrig hungrig

Jag skulle bara in på ICA och köpa ett par liter mjölk, lite rökt oxinnanlår
(att slänga på frukostbrödet) och hämta ut mitt H&M-paket. Jag kom ut med allt detta OCH en ny tandkräm, Lakrisal, vitt te, SodaStream Red Berry Mix, popcorn och ingredienser till en ostbricka... Ooops.


Plånbok från Wera, Åhlens.

Denna underbara plånbok har jag suktat efter ett tag, ända sen Anna (på jobbet) köpte den. Slog till på den idag då min nuvarande ser mer än lovligt sliten ut och har hål lite här och där i lädret. Dessutom så köper man ju inte nya plånböcker stup i kvarten direkt, dom används ju tills dom går sönder och den här blev en bra investering. Nu åker den bort och in med den nya fina istället! ;)

Toodle-pip!
Ska nog hugga in i ostbrickan nu... Mumma!




22:28 Hjälp! Danne måste komma hem nu innan jag äter ihjäl mig! 8O

1 kommentar:

  1. Gör som svärmor, sluta ät, det går hur bra som helst med lite hjälp hm hm

    SvaraRadera