söndag, januari 11, 2009

Film: Get Smart & söndagsmiddag

I eftermiddag såg vi filmen Get Smart med bl.a. Steve Carell, Dwayne "The Rock" Johnson och Anne Hathaway. Jag är väl inget fan av Anne Hathaway men jag störde mig inte på henne i den här filmen iaf. Tyckte Steve Carell gjorde Agent Maxwell Smart riktigt bra. Har man sett original TV-serien, och tyckt den är kul, så tycker man nog även filmen är det. :)

Den var riktigt underhållande och hade en rolig, enkel humor och situations komik som fungerade.
D tyckte väl inte att den var så bra, vilket jag tyckte var lite förvånande (han gillar vanligvis Steve Carells filmer). Men jag kan rekommendera den om man gillar denna typ av genre på film.

Strax efter fyra åkte vi hem till svärmor för vår traditionella söndagsmiddag.
Det serverades bulgur med kyckling och currysås, enligt Maggies önskemål. ;)
Vi surrade en hel del om deras kommande resa till Australien.
Åh! Jag är grööön av avund, jag vill också!
Ojojoj, vad kul dom ska ha när dom lever och strosar i detta underbara, varma, soliga och sköna land - som är fullproppat med dom trevligaste människorna på den här planeten! :D

D har nu somnat på soffan och jag sitter och funderar på om jag ska spela lite eller om jag ska titta på kvällen avsnitt av Greek (som jag spelat in). What to do? Kanske hinner med både och innan det är dags att lägga sig? ;)

'Til we meet again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar