måndag, januari 12, 2009

Nytt körkort, kontokort och pass

Det kom ett brev till mig idag om att jag nu måste beställa ett nytt körkort p.g.a. namnbyte. Tydligen får man aldrig en bekräftelse från Skatteverket när namnbytet är klart. Men nu är det officiellt iaf, jag har bytt efternamn. Eller rättare sagt, lagt till ett efternamn. :D

Vad innebär då detta? Jo, måste beställa nytt körkort, nytt pass och beställa ett nytt VISA-kort. Undrar var jag ska börja. Måste ta ett nytt foto för körkort och pass iaf. Yipiii! Hoppas att dom blir mycket bättre än dom befintliga. Men nytt foto tar jag inte innan jag fått håret fixat! Luggen ligger på ögonfransarna nu så man ser knappt ögonen, det blir nog inte godkänt som körkortsfoto. ;)


Hade ett möte med Arbetsförmedlingen inbokad idag. Passade på att hälsa på Emelie en sväng då hon hade lunch. Det är alltid så kul att träffa henne! :)
Vi pratade ikapp oss lite grann om vad som hänt i våra liv sen sist, men som alltid gick tiden för fort.

Tillbaka till Arbetsförmedlingen. Mötet gick jätte bra och allting har nu ordnat till sig (jag missade ju datumet för ny handlingsplan). Min handläggare var jätte trevlig och hade fötterna på jorden. Det brukar dom ju inte så ofta ha vad gäller arbetstillfällen.

Resten av kvällen nu ska jag ta det lugnt, som jag gjort i två veckor nu. Men börjar ju jobba imorgon och det blir mycket jobba framöver har jag sett på schemat idag. :/

Tack å hej! /Soffpotatisen

1 kommentar:

  1. gahhh, det var så roligt att träffa dig, nästa gång ska jag låsa in dej så att du inte kommer ut å ingen kommer in så vi får prata av oss ordentligt. =)

    Haha!

    Du är bäst katja, gud vad fint du gjorde med bilden! Love it!
    Kram

    SvaraRadera