måndag, januari 26, 2009

Impulsköp

På lunchen idag skulle jag ta en tur runt och kika lite i butikerna på in-gallerian. Jag kikade lite extra efter en topp som jag sett en kund ha på sig tidigare på förmiddagen som jag tyckte var fin. Lill-Katja och jag slog följe.
Vi hamnade inne på Gina Tricot (ajajaj) för där fanns toppen på en reklamskylt! Sweet!

Men hoppsan, då jag gick ut där ifrån 10 min senare hade jag inte den toppen med mig utan dessa istället:




Visst har t-shirtarna snygga tryck? I löööv them! Som bonus så satt dom jätte bra, trots att jag inte hann prova dom. Köpte även ett linne med det ska jag lämna tillbaka, för den satt inge bra och var alldeles för lång. Oversize-tröjan är sjukt skön! Den kommer jag att använda väldigt flitigt hemma. :)
Jag har även beslutat mig för att jag inte ska ha shopping-ångest (som jag drabbades av) eftersom jag jobbat mycket hårt i december och kan få njuta lite av dom extra pengarna det innebar. ;)

Summa sumarum, mycket bra impulsköp jag gjorde idag! ;)
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar