torsdag, januari 29, 2009

Städdags

Syrran ringde och väckte mig vid halv tio, tack och lov för det annars hade jag kanske fortfarande sovit... ;) Vi surrade i två timmar och det var kul att ta sig tid för det. Jag är ingen telefonpratare, det vet alla som känner mig. Det är sällan jag själv tar upp telefonen och ringer ett samtal, men det är kul när någon ringer. :)
Det är skönt att veta att mina vänner inte läser in något konstigt i det att jag själv aldrig ringer, dom vet att jag älskar dom ändå. :)

Det är dags att ta itu med städningen nu iaf. Det är ju bio-kväll hos oss idag och det kan ju inte se ut som ett sprängt Beirut då det kommer gäster. D är ju inte med eftersom den fisen fortfarande är i Barcelona. Men det är nog lite tur det eftersom det redan är svårt med sittplatser. Har tiggt om stora kuddar av Tanya för att gosa och sitta på på golvet.
Ska nog ta mig till affären och inhandla lite snacks till kvällen också. Först ska vi alla samlas på Bite line för att käka lite innan vi tar oss hit för film. Vi ska se Die Welle (Vågen på svenska), en verklighetsbaserad film som verkar riktigt bra. Har läst boken för lääänge sedan, men jag minns att jag älskade den och att den inte gick att lägga ifrån sig. :)
"Recension" på filmen kommer sen.

Just det ja, nu frukost - sen städ! :)

2 kommentarer:

  1. Huh huh , det var i allra sista sekunden du la på - Babbelmaja!
    ;P //T

    SvaraRadera
  2. åhhh är du som ledig idag!? =)

    SvaraRadera