lördag, januari 24, 2009

Ledig helg

Åh, vad skönt! Jag är ledig hela helgen och den ska spenderas på följande lökiga sätt:
• Ligga och fisa i soffan
• Duscha och fixa håret, inpackning och annan pampering
• Bleka tänderna
• Tillbringa kvällen med Maggie, D och svärmor
   Vi ska ha en liten avskedsmiddag för imorgon åker lilla M! 8O
• Titta på film
• Skjutsa D till tåget imorgon
• Ligga och fisa lite mer i soffan

Jobbade igår och sen blev det lite shopping efteråt. Åkte till jobbet extra tidigt, det var datorarbete som gällde hela dagen, och kunde då också sluta tidigare. Införskaffade mig lite nagellack Isadoras Sapphire (som jag letat efter i två veckor!) och Spellbound Black (sååå snygg!). Dom var på erbjudande på H&M och då slog jag till på båda. Man kan aldrig ha för mycket nagellack. ;)

Köpte även nytt ansiktsvatten, Biodroga Cleansing, av samma märke som ansiktskrämen som jag älskar! Hoppas den är lika bra som min dagkräm. :)


Efter shoppingturen bar det av till ICA för att handla mat till den väldigt tomma kylen och sen vidare till Tanya för att överlämna en liten present. Jag hade plockat ihop en liten box (som syns ovan) med en gullig kompis-kopp, godisask, pillerask, kökshandduk (med mönstret ovan) och en giftig men otroligt söt muffins-läppmoj. Jag tror det var allt. Allt detta söta kom naturligtvis från Lagerhaus (nya favoritbutiken)! :)

Till middag blev det bulgur med strimladlövbiff i en grädd- och creme fraishesås med lök och smörstekta morötter. Det blev riktigt gott. :)

Oops! Nu måste jag dra ner till tvättstugan och hämta rena kläder. :)

2 kommentarer:

  1. DU HAR GLÖMT ATT SKRIVA ATT DU SKA SPELA TV-SPEL!!!! :D
    Välkommen på middag runt 5-6 snåret :D

    SvaraRadera
  2. Självklart kan jag packa ner dig i ryggan, jag ska ju ändå knappt ha nå skor med mig så plats har jag. Nästan för mycket :P

    SvaraRadera